Za férové ovocie! na Dobrom trhu

Živica zbierala na Dobrom trhu v Bratislave podpisy na pohľadnice určené pre LIDL, ktorý vyhlásil, že jeho banány sú trvalo udržateľne pestované. Nie je to pravda - návštevy na plantážach v Južnej Amerike ukázali opak. Na pohľadniciach ľudia LIDLu odkazujú, aby si stál za svojim slovom a zmenil podmienky pestovania banánov, ktoré predáva.

Mnohí z vás sa na Dobrom trhu zaujímalo o vylúštenie plagátu s rozdelením zisku z jedného banánu. Nech sa páči, vylúštenie je nižšie :-)

Zapojte sa aj vy online do petície pre LIDL na http://makefruitfair.org/sk/

 

Ďakujeme za požičanie bicykla Orbis Institute Slovakia.

 

Kampaň Za férové ovocie! (Make Fruit Fair) sa snaží o lepšie pracovné podmienky pre pracovníkov a pracovníčky a ochranu životného prostredia pri pestovaní tropického ovocia a pozdĺž celého obchodného reťazca až na pulty našich obchodov. Viac si môžete prečítať na www.makefruitfair.org/sk

Kampaň Za férové ovocie! je spolufinancovaná Európskou úniou. Za obsah tohto článku sú výhradne zodpovední autori a nemôže byť za žiadnych okolností považovaný za odrážajúci postoje Európskej únie.